پیام تبریک کنفدراسیون دیاسپورای کوردستانی بە مناسبت سالروز تأسیس کوردستان تی‌ وی

کنفدراسیون دیاسپورای کوردستانی طی پیامی سالروز تأسیس شبکه تلویزیونی “کوردستان تی ‌وی” را به مدیران و کارکنان این شبکه تبریک گفتە است. درقسمتی از این پیام چنین آمدە است؛ این کانال طی مدت فعالیت پر بارش نقش مهمی در پوشش وقایع کوردستان ایفا کردە و بویژە منبع معتبری برای مطلع شدن کوردهای دیاسپورا از وقایع داخل کوردستان بودە است.

متن پیام بە این شرح است:

مدیریت گرامی و پرسنل محترم شبکه کوردستان تی وی

به مناسبت سالروز تأسیس اولین شبکه ماهوارەای کوردی که ۲۴ سال پیش در کوردستانی آزاد پخش خود را آغاز کرد، از طرف کنفدراسیون دیاسپورای کوردستانی، صمیمانه به شما تبریک می گوییم. همانطور که “کوردستان تی وی” امیدی برای کوردستانیان داخل و خارج از کوردستان بودە، امیدواریم این راه سرشار از اندیشه و آگاهی کوردستانی همچنان ادامه یابد.

 بدون شک “کوردستان تی وی”  طی ٢٤ سال گذشته نقش مهمی در پوشش وقایع کوردستان ایفا نمود، بویژە منبعی برای مطلع شدن کوردهای دیاسپورا از وقایع کوردستان بودە است. همچنین منعکس کنندە تمایلات کوردستانیان و امیدی برای خدمت بە مردم بوده است. بهمین دلیل مایه سربلندی و افتخار ملت کورد بودە و خواهید بود.

درهمین حال و بدین مناسبت، بار دیگر٢٤مین سالگرد تأسیس شبکه کوردستان تی وی را صمیمانە بە شما تبریک می‌گوییم و امیدواریم کە در آینده نزدیک نیز اخبار و تصاویر دیاسپورای کوردستانیان جایگاه پررنگی بمانند داخل سرزمینمان کوردستان در برنامەهای شما داشتە باشد.

کنفدراسیون دیاسپورای کوردستانی

١٦ ژانویە ٢٠٢٣

___

مسمومیت دانش‌آموزان دو دبستان کرماشان در اثر انتشار گاز سمی

nosarfa-kdc

کمپین جمع‌آوری کمک‌های کنفدراسیون دیاسپورای کوردستانی برای زلزلە زدگان باکور و روژاوای کوردستان

KDC

انتخاب هیئت اجرایی مرکز دیاسپورای کوردستانی در هال و یورکشایر بریتانیا

nosarfa-kdc
KDC

FREE
VIEW